Igår

Igår var Anni och Denice här. Mycket trevligt! Vi fikade på mina brownies (som fick mer än godkänt av alla som smakade), promenerade i värsta ösregnet och hade bara allmänt trevligt. Hoppas det blir snart igen :)


Den finaste tösen försöker lära sig klockan redan nu.

Enya hoppas på kex-spill.

Lugn dag idag. I eftermiddag, två-halv tre eller nåt, kommer en från ett hudvårdsmärke för att presentera sina produkter. Lilla Ronja får vara med farfen tills Mattisen kommer hem. Ronja i all ära men det hade nog kunnat bli liiiiite mycket Ronja i alla krämer och annat skoj :)

Sen ska jag nog ringa ett onödigt samtal snart. Nestle barnmat skickar ut sådana här samlakuvert(samla streckkoder, få poäng till en grej, typ). Det roliga är att de skulle ha in kuverten senast den 31/8 2009 ! Hallå liksom, det har ju varit! Inget att hänga upp sig på egentligen, men jag måste ju sysselsätta mig på nåt sätt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0