Hösten

Hösten är vacker tycker jag. Jag gillar den. Allra mest när man får ha en sådan där mysegosig stickad tröja på sig, tex en sån som är på min önskelista här nedan nånstans:)

Idag är det banken som gäller. Nervös som vanligt. Mäklaren var här igår och värderade huset. Hoppas det slutade på höga siffror. Gillar inte att bli granskad av den där banktanten. Så tittar hon på mig med stora bekymrade, besvikna ögon...jobbigt! Förra gången lipade jag nästan när jag satt där. Denna gången ska Ronja följa med och charma banktanten.

Tror förresten att jag glömt berätta om babycafét jag var på! Det var verkligen trevligt. Träffade Anni och Denice. Kul! Hade inte träffat Anni på några år, men det tänkte jag inte på. Det var bara att prata på som vanligt:)

Bjuder på en höstbild.


I helgen kommer Louise igen och denna gången SKA vi ta oss ut! Inget sitta hemma i soffan och dricka vin. Nej, vi ska dra ut på stan!

Kommentarer
Postat av: Julie

Den har varit bra:D

Hoppas du får en bra Lördag:D

2009-09-26 @ 21:00:15
URL: http://cassieventura.blogg.se/
Postat av: Louise

supermysig bild du! ledsen att jag gjorde dig besviken på kvällen :(

2009-09-26 @ 21:09:34
URL: http://sunqist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0