Yurk!!

Det fina löshåret jag har haft skulle ju skötas mycket noggrant, till exempel skulle fästena fönas efter varje gång man hade duschat. Detta var tidskrävande och fy sjutton vad det brände i hårbottnen! Jag har fönat så mycket jag kunnat utan att bränna ihjäl mig. Hur bra tror ni hårbottnen har mått? Kli kli kli...
Så nu idag så började jag tycka att det luktade lite unket, kanske jag inbillade mig men nu har Mattis hjälpt mig att klippa bort det. Och tror ni att det var mycket hår som trillade bort?? Japp. Det håret som jag normalt skulle ha tappat de här två månaderna kunde ju inte trilla eftersom det satt fast i flätorna som löshåret satt fastsytt i.
Tvi tvi tvi... kolla här!



Och det är bara en del av det!
På frågan om det slet mycket på håret svarade frisören: Nej inte alls!
Om jag får svara så, jo det gör det. Om inte annat så har detta inte alls varit snällt mot min hårbotten.
Visst var det jättesnyggt att ha långt hår men åhhh....va skönt det är att fra fingrarna genom håret igen utan att det är några flätor i vägen!


Kommentarer
Postat av: Mattis

På frågan om jag kunde göra rent hårborsten behöver ni inte fundera på vad jag svarade. ÄCKLIGT!

2009-10-23 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0