Tåsdamårån

Tåsdamårån idag ja. Det är alltså torsdag och det är morgon. Jag är förkyld och Ronja likaså men jag ska försöka leva denna dagen med en god inställning ändå. För det är ju faktiskt Världens Bästa Torsdag idag, det vet ni väl? :)

Vi har varit på en liten sväng i skogen nu på morgonen, Ronja, jag och hundarna. När det är så här kallt får man ta på sig mycket kläder. På tal om kläder skulle ni sett mig igår! Ronja hade kräkt ner alla mina kläder så jag fick gå i trekvarts-byxor, tights och hello-kitty-nästan-knähöga-ullstrumpor. Tror ni jag såg jag rolig ut eller?!

En liten serie bilder på min söta, påpaltade unge.






Helt otroligt vad det lilla livet har vuxit! Kolla som det såg ut när hon åkte vagn när hon var riktigt liten.

Barnvagnen var så stor, det lilla barnet nästan försvann! :)

Mammas älsklingsunge har blivit så stor.

Kommentarer
Postat av: A N N i C A *

skitfin är den :D

Allt bra med dig nuförtiden ?

2009-10-09 @ 08:18:03
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: A N N i C A *

men det låter ju bra! Joda det är bra med mig också , saknar bara alla från klassen som man imte har kontakt med längre ! Vart bor du nu ?

2009-10-09 @ 08:51:09
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0