Nice

Blir ett litet bild-inlägg från när jag och Louise var i Nice i somras. Helt underbart var det! Sunqist har fotat de här fina bilderna, hon är duktig hon.


Här ser ni då mig, en typisk badbild. Underbart, underbart, underbart!

En vacker bild. Havet, stranden (som var av stenar) och en liiiten bit av vägen.

Min goda vän Sunqist.

Avskyvärd bild. MEn boken var bra och jag njöt i solen. Suqist köpte sig ett parasoll och låg i skuggan, men vad hjälpte det? Hon brände sig ändå =P

På vägg hem. Här är hon med sin snygga orangea strandväska;)

Hissbild.

Pizza med myyycke ost, Mums!

Här har ni mig:)

Brasilianaren ;)

och till sit, en ubersnygg bild på mig efter en dag på stranden!

I övrigt så vill jag tacka Cissi för hjälpen med Ronja idag och tacke Louise för en trevlig fika igår. TACK!

Kommentarer
Postat av: Josse

Så härligt de såg ut.. Inte visste jag att du hade varit iväg=) weekend eller? Kram

2009-10-14 @ 09:46:35
URL: http://emigirl.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ser somrigt och varm och skönt ut ;)

2009-10-14 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0