Måndag igen

Så var helgen slut igen. Typiskt, jag som tycker bäst om helgerna;)
Helgen har gått alldeles för fort. Har bara gjort en massa tråk tycker jag...men det blir fint här i vårt lilla hus, visst blir det det.

Ikea-saker är DÖTRISTA att bygga ihop. Har byggt ihop både nattduksbord, skolådor och skrivbordshurts. Sååå trist. Men gästrummet blir jättefint. En liten bit i taget. Behöver pyntas till lite nu bara. Och så skulle jag vilja beställa lite canvastavlor på nätet. Tror det kan bli bra! Hoppas Louise blir nöjd ;)
Lägger upp några bilder på de fotona som jag tänkte göra till tavlor.








Vad tycker ni? Som ni kanske förstår så hade jag tänkt att tavlor och annat ska få gå i rosa till de ljusa tapeterna och möblerna i ek. Tror ni det kan bli bra?

Glöm inte bort att idag är det Världens Bästa Måndag!

Tack å hej!
/Louise


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bilderna är jättevackra. Jag gillar framför allt den första bilden, fin kontrast med den mörkare bakgrunden.

Kram J

2009-10-19 @ 11:21:51
Postat av: Josse

Superfina bilder=) Tavlorna kommer göra sig fint på väggen, kramar

2009-10-19 @ 12:03:22
URL: http://emigirl.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

jag också :D den så sjuuukt bra verkligen !

2009-10-19 @ 12:45:58
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Amanda

Superfina bilder! Tror att ditt gästrum kan bli mycket mycket vackert :)

2009-10-19 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0