Lekplatsen

Idag har Ronja och jag varit och handlat på Coop och därefter åkte vi till Kulbrunnen men där var sååå mkt folk!! Men det var inget att vara ledsen över för vi körde vidare och hittade Josse, Jonas och Emilia på en annan lekplats:) Jättetrevligt! Ronja hade jätteskoj och hoppade som en liten tosing. Hon somnade som en stock när vi körde hem!

SötisTösen och jag sorterade lite kläder imorse. Hittade ett rosa hårband som gullungen bara är så sööööt i :)







Ikväll ska vi bjuda på lite mat. Mattis morbror och kusin kommer på besök. Ska laga någon kyckling-historia med en fräsch sallad till. Letade i evigheter efter Mango-Chutney på Coop. Tack och lov hittade jag Emelie, världens bästa Coop-jobbare som snällt hjälpte mig. Och jo, visst stod den där, där jag redan hade kollat typ sjutton gånger! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda!

Åh, så söt hon är!!! :)

2009-10-28 @ 14:35:13
Postat av: Josse

Superkul att ni bara kom där..Oväntat men roligt att få träffa er=) Ronja du är allt en liten busunge!! Vi ses på måndag, kramar från oss. Hoppas middagen bli trevlig i kväll.

2009-10-28 @ 14:46:48
URL: http://emigirl.blogg.se/
Postat av: Sunqist

Vilka underbart söta bilder du :) älskar nr 2!

2009-10-28 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0