Kanelbullens Dag

...är på söndag. Men mina snickare har tjatat som galningar hela veckan om dessa kanelbullar så nu på morgonen har jag fått baka kanelbullar. Eftersom kanelbullens Dag firar 10 år i år (enligt snickarna iaf) så måååååste man få minst 10 kanelbullar var. Påhittiga de där snickarna va? :) Så jag har gjort ca. 100 bullar. De lär vara slut innan kvällen misstänker jag. Bryr mig nog inte ens om att stoppa dem i plastpåsar... =P

Då jag inte har fotograferat mina goda bullar och jag är för lat för att gå och göra det nu, så får jag helt enkelt bjuda på en annan bild. Denna bilden har min käre man tagit, undrar hur han tänkte?! =P

=P

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha,ja den bilden var ju passande. Hoppas bullarna blev goda. Synd att jag jobbar idag, annars hade jag kommit på fika igen. Älskar kanelbullar!

Ta hand om er och ha en trevlig helg! Kram

2009-10-02 @ 10:22:57
URL: http://emigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0