Julbord

Jaha, då var årets två julbord avklarade. Förra lördagen var vi på julbord med Maseco på restaurang Lax och Vin. Det var en toppenfest! Riktigt, riktigt roligt var det. Dessutom så var det brevbäraren som serverade och bara det gör ju det till en fest med högsta betyg:) 
I lördags var det inte fullt så festligt men trevligt ändå. Denna gång var det Elcom som bjöd på julmat i Bellevueparken. Inte samma klass som förra helgen, men jag vann en chokladkartong iaf:) Mattisen tog en bild på mig och min utstyrsel för denna kväll. Ingen vidare bild men en bild åtminstone!


Inte speciellt märkvärdigt som ni ser. Men nöjd ändå.

Nu kom den j*a plåtslagaren. 100 spänn på att han kommer väcka Ronja som ligger i sin vagn och sover ute i friska luften. Det vore ju inte första gången han gör det... Är aningens inte så nöjd med plåtslagaren. Blir aldrig klar, kommer lite då och lite då och har dessutom gjort allt i fel färg. Det skulle vara svart, inte vitt! Roligt när vi har svarta stuprör...hoppas det inte stör så jättemycket när det blir klart, nån gång!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du ser ju lite lagom sofistikerad ut iaf ;)

2009-11-30 @ 19:48:47
Postat av: Moffa

Den plåtisen är ärlig och jobbar inte svart.

2009-12-01 @ 10:56:28
URL: http://www.cairn.se
Postat av: Amanda

Snyggt, mycket snyggt! Och jag tycker att jag ser en liten bit av ditt snygga hus där i bakgrunden! :)

2009-12-02 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0