Jag vill tacka Coop

Efter att ha kollat på Matakuten på tv4 där de bl a tog upp det här med E-numren så bestämde vi oss för att laga mer mat från grunden. No more Mamma Scans köttbullar. Så idag har vi gjort 2 kilo köttbullar, 145 stycken. Och tack vare Coop som har så billig köttfärs så blir det billigare med riktiga köttbullar! Är så nöjd så. Stoppa matfusket. Bort med E-nummerna från maten!

En hiskelig dimma har det varit idag. Tog kameran med mig och gick på promenad. 

Denna bilden tyckte Mattis om men det gör inte jag. Vad tycker ni?


Jag tycker i så fall bättre om denna. Klurigt det där med att fota dimma...


Fotade lite annat oxå. Här har vi en nyponbusketagg :)

Och så några bär. Är det slånbär?

Dripp, dropp...
 
Efter mycket om och men så lyckades jag med att få iaf en bild på ett spindelnät. Inte lätt alltså.

Sötnosen var oxå med på foto-rundan och självklart fastnade hon me på bild.

Förresten så fyller gullungen 8 månader idag. Tiden går så fort. Åtta månader sedan tösabiten var så här liten:

Fast här är hon ändå åtta dagar gammal :) Stor kicka nu.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Alla dina bilder är så himla fina! När jag tar bilder blir det skit, men jag skyller på min dåliga kamera ;)

Och grattis till Ronja som blivit en sån stor flicka, men tråkigt att ni är sjuka, det är jag med :(

Ses på torsdag :D

2009-11-20 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0