Grönt är skönt

Har ju inte visat min gröna sköna klänning som jag köpt! Tänkte ha den på de kommande julfesterna och kanske även nyår om det nu händer något roligt då. Det är sånt som märks. Första julfesten på lördag och sen en del helgen därpå. Tur man har en man vars jobb bjder på julbord MED respektive, för inte gör mitt jobb det i vart fall, inte ens UTAN respektive. Har inte gjort innan åtminstone och i år är jag mammaledig så även om det skulle råka vara julbord så blir jag säkert inte bjuden ändå. Det tycker jag är trist. 
MEN här kommer den vackra klänningen iaf!

 
Man kan ha den både med eller utan axelband, supersnygg e den!
LOVELOVELOVE.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt snygg klänning! Vart har du köpt den? Är på jakt efter nåt liknande :)

Och jag håller med dig om det där med julbord :(

2009-11-20 @ 12:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0