Snyggare Byggare

Igår var Woody-Gert på besök. Han tycker nog vi har handlat duktigt av honom till husen för sickna fina tröjor vi fick! Eller ja..jag iaf. De andra fick svarta t-shirtar med loggan på. Jag fick en med trycket SNYGGARE BYGGARE. Hehe... Får visa den någon dag.

Idag fogar plattläggarna klinkert som de har lagt i hall, kök och tvättstuga så imorn går det att gå på det!! Wiiii! Så imorn eller fredag eller nåt så är det dags att sätta köket på plats... Åh va jag längtar efter mitt hus.

Glömde berätta att jag fick hem alla mina bilder som jag framkallat igår. 239stycken tror jag det va. Från FujiDirekt på nätet. Busenkelt.Hela kalaset kostade 202:- med 29kr frakt inräknat. Inte dåligt alla. Bara bra tycker jag. Så nu har jag och göra. Jag som inte ens satt in förra lasset med bilder klart än...jag HATAR fotohörn...pilliga, små, besvärliga saker som klistrar fast sig på helt fel plats, alltid.
 
Ronja sover lite nu.. Funderar på vad jag ska göra under tiden. Har en del alternativ. Läsa den nya boken av Roslund och Hellström (typ bästa författarna!), greja med fotona, vika tvätt (har en Mattis-bestämma-färg-i-tvättstugan-för-han-tvättar-minsann-visst-det-incident att berätta om) eller kanske ska rent av sortera mina kläder. Det där med kläder...har en heeeel del som jag inte kan ha. Om man tror att man ska kunna ha de kläderna man hade innan man blev gravid efter att ungen ploppat ut så tror man fel--mycket fel. Alla behövande i Afrika kommer bli glada. Jag tänker nämligen lägga alltihopa i en sån där UFF-conteiner(Hur  i hela fridens namn stavar man det??) Om jag hittar något som är väldigt fint och så så kan jag ju ta en bild och lägga upp här. Är det någon som vill ha det, så hojta till! Nu blev jag inspirerad, det blir klädhögen. Säkert kommer Ronja vakna om 5minuter..så går det när man funderar för länge. Typiskt mig.

Här kommer en bild på henne iaf, som Louise har tagit. Ronja är verkligen mammas lilla tuta.. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du någon fin klänning jag kan ha kanske?? hihi

2009-07-08 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0