Sämsta mamman och sämsta kompisen!

Ja, den sämsta mamman, det är jag. Jag skulle ju köra till Louise idag. Och hur gick det? Trafikolycka och vägarbete, maximal otur!Ronja bara skrek och skrek, aven att jag stannat och pausat och så, det hjälpte inte. JAg bara grät. Som vanligt var det väl jag som stressade upp Ronja, det brukar vara så.
FÖRLÅT!!!! Louise!!! Jag hade sett fram emot detta, verkligen. Vi får göra så att jag kommer och h'lsar på någon annan helg, Ronja får stanna hos pappa då. Och då ska vi ha ROLIGT!! Men nu ska vi se fram emot NICE! :)

Här får ni lite bilder:

Dem sötaste!




Underbara blommor! Är de inte vackra??

Nå, gott folk, dags att kommentera? ;)
KRAM och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är de för blomma längst ner? Den ser så härlig ut! Kram

2009-07-01 @ 23:41:51
Postat av: Jasmine

Jag tror inte du är sämsta mamman! Och blommorna är jättevackra, alla tre ;)

2009-07-02 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0