Onsdag idag

Idag har jag och Ronja varit hos Cissi. Mycket trevligt! Vi fikade och pratade lite strunt. De har det så mysigt i sitt lilla hus! Längtar så efter mitt...


Majs och potatis...mmm... =P Lille Rio tycker oxå om Ronjos.


Och här bara myser dem, Cissi och Ronja. Mysegosigt livet är ibland! Tack för den här dagen Ciss:)

En present av min man har jag fått idag. Ett par riktiga cykelskor!! Med klossar undertill som man klickar fast sig i fincykelns pedaler. Bara de inte fastnar när jag ska av cykeln =P Jätteglad för dem är jag iaf... å så skimrar de i rosa! Meee LIKE!! :)

Nähä, nu ska jag ta en cykeltur. Skorna måste ju invigas så på med cykelhjämen och fram med mp3-spelaren!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Rios huvud är lika stort som hela Ronja :)

2009-07-30 @ 07:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0