Louise och Louise

Ja, igår kväll va Louise på besök. Vi grillade kyckling och grönsaker ocg nypotatis i foliepaket. Gott gott... fast mitt paket hade Mattis lyckats elda, inte grilla...det var lite svart här och där. Men väldigt gott ändå! :)


Innan grillning. Gott och enkelt. Valfria grönsaker, lite olja, salt och peppar, sno ihop folien och grilla!

Drack lite gott och sen åkte vi in till min mor och far i stan och spelade spel och fortsatte dricka gott. Spelade "Rita&Gissa" . Mamma kan inte rita en korv med bröd, Louise kan inte rita en tumstock, ingen förstod att det var en sond jag ritade så jag antar att jag inte kan rita en sond och pappa Calle...ja..han vann så jag antar att han kan rita då. Eller så fuskade han. Roligt hade vi iaf.

Vidare till Harrys där det var noll med folk. MagnusUggla mfl satt och såg tråkiga ut vid ett bord. Och jag, jag pratade med brevbäraren :) Nu vet jag vad han heter :) :) Jag är så glad att Mattis inte är svartsjuk. Brevbäraren är min planB, fast han vet inte om det.

Fick ett par jeans av Louise, superglad för det! Det är ju inte så mycket av mina kläder som passar längre. Man blir en aning större när man varit gravid. Jag kommer använda dem flititgt.

Och idag har vi byggt IKEA-kök. Jag Sunqist och pappa. Det gick bra. Spikade på min tumme..dumt gjort. Louise var bättre på att spika. Pappa såg ibland ut som gubben som är först i alla IKEAs beskrivningar. Han som står och kliar sig fundersamt i huvudet, bilden innan gubben som ringer till IKEA. Mycket roligt. Men oj, va glad jag är att pappsen och Louise hjälpte till med detta, tack!


Här har ni mig. En smula trött idag, men mycket nöjd ändå. Förresten så har Ronjos ätit en nästan en hel banan idag, och jagat skeden! Alldeles galen är hon min tös.
HejSvejs på er!

Kommentarer
Postat av: Sunqist

Jag hade Jääätte trevligt du :) sov jätte gott och hade en mysig början på dagen hemma hos er! Har redigerat lite bilder, skickar dom så fort jag orkar! klockan är 00.001 nu och jag har kämpat med min blogg :) Se you on Tuesday honey cookie!

2009-07-06 @ 00:01:37
Postat av: Jasmine

Grillade grönsaker såg smaskens ut.

2009-07-06 @ 08:10:40
Postat av: Cissi

Hej på er,tänk bara på att banan kan ge trög mage. Kram Cissi

2009-07-06 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0