Lojäds Byggskola

Tänkte nu visa hur det går till när man bygger ihop ett badrumsskåp. Ursäkta den dåliga bildkvaliten. Mattis är inte världsbäst på att fota =P


Här börjar äventyret. Min kära, kära man hade gett bort manulen till rörmokarna och tror ni att han hade fått tillbaka den? Noop. Så här sitter jag och har börjat klura på hur jag ska få ihop eländet. Har fått en skruvmejsel till hjälp.

Här har jag bytt ut skruvmejseln till en skruvdragare. Hade jag inte gjort det så hade jag nog hållt på med det där skåpet än... Mycket viktigt är att skruva rakt, annars blir det snett och då kommer man gå ikring i sitt lilla badrum och tro att man är full varje dag och då kommer man tro att man har alkoholproblem och då blir det inte bra för då kommer man få gå på AA-möten och bli av med jobbet och det är verkligen inte bra i dessa tider... Alltså, mycket viktigt att skurva rakt!!!

TADAAAAA!!!!! Färdigt skåp. Dörrar och hylla kommer jag sätta upp sen, vill ju inte att det ska skadas och repas i onödan.

Det var allt för den här gången. Kom nu ihåg kära läsare, skruva RAKT :)

Kommentarer
Postat av: Sunqist

bra gjort Louice :) inga gubbar-längst-bak-i-ikeahäftet här inte!

2009-07-23 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0