Här bestämmer jag!

Idag har jag och Ronja varit hos Mormor och Morfar. De hade köpt lite saker till Ronjos på festivalen. Jättemysiga vantar till den kalla årstiden, två tröjor med text, den ena stod det Jag är inte döv jag bara skiter i er, och den andra stod det så klart I'm a hardrocker på ;) De hade även inhandlat en haklapp med texten: Här bestämmer JAG!


Här är hon, provar sin hoppgunga men är mest intresserad av en pudel. Hon gillar verkligen dom!

Köket har jag och min kära man fixat ihop. Visar en bild på hur det ser ut med hyllor och lådor, bara skåpsluckor och bänkskiva som ska på plats...ja och så kyl och frys och annat sånt nödvändigt också förstås:)

Snickaren sätter upp Mattis elcentraler. Det är dags det blir lite ordning på de där sladdarna nu!

Goder Afton säger jag!

Kommentarer
Postat av: Sunqist

Vilken härlig bild på Ronja och Puddie/Fixa ;)

Måste också säga att haklappen passar henne hi hi!

2009-07-22 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0