Goder morgon!

Ja, vi kom ju aldrig till Louise så nu är vi hemma igen. Undrar vad som ska hända idag. Josses lilla Emilia har fyllt ett år så kanske dem kan träffas idag, jag har ju en present som väntar. Jag får helt enkelt höra mig för :)
 
Förresten så har jag glömt att berätta att i förra veckan, tror jag det var, sov Ronja en HEL natt! Utan att väcka oss för att vilja ha mat! När Mattis klev upp på morgonen så såg han bara ett par fötter som låg på huvudkudden, resten av Ronja låg under täcket med huvudet mot fotändan, upp och ner med andra ord! Shit! Nu är hon död, tänkte Mattis men lyfte på täcket och där låg den lilla ungen och var inte det minsta kvävd av täcket. Hon hade kanske tittat på Pippi Långstrump i smyg och ville prova :) Sötungen.



Ja, du Martina...vad det är för blomma (den sista i förra inlägget) det är en bra fråga! Fin e den iaf:) Skulle kunna tro att den heter lejongap kanske. Nu gissar jag mest, men någon annan kanske vet?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Lejongap låter troligt

2009-07-02 @ 11:51:59
Postat av: Jasmine

Så fina bilder du har! Vad använder du för kamera? Eller är det bara fotografen som är skicklig :)

2009-07-02 @ 12:04:46
Postat av: Martina

Vi ka ju säga att det är lejongap ;) Kram

2009-07-02 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0