FYND!

Tänkte visa upp lite av mina senaste fynd. Det första fyndet inhandlades underÖstersjöfestivalen. En helt underbar klänning!


Var på stan en sväng med mamma härom dagen. Fyndade lite pel på Glitter.
 
Nästa är en jacka från Jansens. Inhandlad under min shoppingtur igår med Louise och hennes fars sambo Helene.


Från samma plats och tidpunkt kommer även denna ljuvliga tröja.


Och till den ljuvliga tröjan hittade jag lite olika pinaler på Lindex. Jag bara ÄLSKAR örhängerna! Och fjäderhalsbandet! Och alltihopa helt enkelt :)


Så nu vet ni hur jag kommer se ut nästa gång vi ses! :)

Kommentarer
Postat av: Sunqist

vilka söta atteraljer du har inhandlat :) gillar din rutiga tröja och din lila klänning skarpt! lite avundsjuk på dina smycken !!!

2009-07-26 @ 13:46:44
Postat av: Jasmine

Shoppat ser jag. Alltid kul de ;) Speciellt när man blir blir nöjd med sina inköp

2009-07-26 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0