En fullspäckad dag

Idag har Ronja varit och hälsat på sin gamlamormor och gamlamorfar. Vi tog Ronjas mormor med oss och åkte in och fikade hos dem på förmiddagen. Först hade vi bakat morotskaka klockan sju imorse och den blev omtyckt! Gammelmorfar frågade om han fick behålla den biten vi inte åt upp till eftermiddagsfikat ;)
Därefter gjorde vi ett besök på jobbet och tant Cissi blev omtyckt av Ronja som vanligt och Jasmine likaså. Pratade så duktigt med dem om både väder och vind.
BVC nästa. Ronjos väger nu 5700gram och är 63cm lång. Lite under normal viktkurvan och lite över den normala längdkurvan, men helt enligt sina egna kurvor. En långsmal fotomodell helt enkelt :)
Välja tapeter var det därefter. En timme så var det klart. Så. Det kommer bli bra.
Och nu har jag varit inne i stan på Åbron med mor, far och min kära Sunqist. Mätt och go är jag nu. Yatsy spelade vi oxå och tro det eller ej, mamma hade aldrig spelat Yatzy innan! Hon hade ingen aning om hur man gjorde... Sött:) Tyvärr så har jag glömt kameran hela dagen men Louise hr tagit några fina bilder på Ronja som jag kan visa. Hon är en riktigt mästerfotograf den där Louise!!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken liten tuffing!

2009-07-08 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0