Efter regn kommer solsken :)

Dagen blev bra trots regnet imorse. Ronja mös en stund i min famn i fåtöljen på förmiddagen, sååå mysig är hon. Vid 13 åkte vi in till stan och tog en fika med Josefine och hennes Emilia. En sån pigg liten tjej! Gå kan hon oxå. Tyvärr så varade fikan bara till klockan två då jag fick tid till och fixa min nagel då. Hade nämligen hamrat på den när vi byggde kök och vips så var den sprucken. Mycket trevlig fikastund, den gör vi om snart! Nedan har vi en bild på Emilia.



Efter att Mattis slutat jobba skulle vi ha kollat på tapeter, men han jobbade över så det blev inget av med det idag heller. Vi gör ytterliggare ett försök imorn.

Hittade en bild till på mig och Sunqist från i lördags. Hoppas verkligen hon kan hitta ett jobb här i närheten någon dag, jag saknar henne. Ser fram emot Nice!


Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken sötnos..=) tack för en super nice fika idag, håller med dig att de inte få ta så lång tid till nästa gång vi ses! Tack igen för kläderna, jonas gillade dom.. jättefina/tuffa.

Hoppas nageln blev bra, ha de super mysigt! Kram

2009-07-06 @ 22:35:54
Postat av: Sunqist

Va söta vi va då ;) Du, imorgon blir det väl riverside? Lite nyfiken, hur gör man när man fixar en sådan nagel?! Gips, bandage, stygn??? ;)

2009-07-06 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0