ChampagneTorsdag!

Japp, igår vart det champagne-torsdag. Två flaskor låg fortfarande kvar i kylskåpet sedan vi gifte oss. Så igår blev det champagne och ceasarsallad. Mycket trevligt!
Samtidigt så bakade jag kanelgifflar också. Jag och de tre små barnen (inte Ronja alltså ;) ) Så de där gifflarna, de har både lite olika storlek och form. Som sockerbagaren bakar ungefär, han bakar stora, han bakar små, han bakar några med socker på!

Och i onsdagskväll när jag var ute och cyklade, då bestämde ju sig tåget för att det skulle köra förbi, och då tänkte jag att jag ska cykla JÄÄÄÄÄTTEsakta så jag inte behöver stanna:) Precis när jag står så gott som stilla och ska sätta ner fötterna känner jag att de sitter fast!! Just det, klossarna under pedalerna. Jag gjorde ett tappert försök att få väck fötterna men fick bara den ena till att släppa och faller snyggt på den andra. ATTANS! Så pinsamt. De båda andra cyklisterna trodde ju att jag svimmat eftersom jag trillat stillastående och ojade sig om att jag kanske druckit för lite. Nej så var det ju inte fick jag förklara och visa dem mina fina skor,då skrattade de åt mig istället :)
Träningsvärk har jag också i både rumpa, lår, rygg och axlar. Det gör gott att cykla!

Här kommer enliten bild på Ronja som Morfen tog för ett tag sedan.


Och till sist vill jag bara säga att IDAG ÄR DET FREDAGSMYS!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0