Ajaj...

Idag hade Ronjabarnet kunnat blivit pannkaka. Ramlade i trappen på väg ut med Ronja i famnen!! Men på något lustigt vis så lyckades jag slå knut på mig själv så att hon aldrig rörde marken, trots att jag låg raklång. Stackars min baby blev rädd men farmor var där och kunde trösta henne medans jag plåstrade om mig själv. Otäckt va det!!

Imorn ska plattläggaren börja lägga plattorna i köket, hallen och tvättstugan. På måndag är han nog färdig. Ska försöka hinna bygga lite kök i helgen. Undra hur det kommer gå, MÅNGA platta kartonger från IKEA ska bli ett kök...hmm...


Ronja är och kollar in den jättestora badbaljan, nämligen havet. Hon verkade tycka att det var riktigt roligt!

-Släpp ner mig så jag får plaska i vattnet! :)


Ett gammalt fönsterfoder jag hittade...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vad skönt att Ronja inte är en badkruka :)

2009-07-03 @ 08:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0