Tipp topp!

Har varit på utflykt idag, jag och Ronja. Hos en annan mamma. Vi var tre små mammor med tre små barn. Ronja var äldst men inte störst. Sötast var hon oxå. Fikade lite och gick en promenad. Skönt att komma hemifrån lite :)

På lördag ska jag köra till Louise. Vi ska besöka Wäla och handla julklappar. Jag har förberett en lista med allas önskningar, den är dock inte riktigt klar än...några glapp är det i den men inte många!
Förra julen var det så in i baljans många julklappar. Undrar om det blir lika många i år...? Jag tänker i alla fall anmäla mig frivillig att slå in alla julklappar utom mina egna:) 
En bild på en del av julklapparna förra året.


Va roligt det var att logga in här idag, det var ju massor med roliga kommenatarer som jag möttes av! Fortsätt så, det blir så mycket roligare då:)
Åh, förresten. Jasmine! Den gröna klänningen finns här i ett tidigare inlägg. Den är såååå himla snygg:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är så himla dålig på att komma på vad man ska köpa i julklapp till alla. Men att slå in dem är så himla roligt :) Och vad kul att du tycker det är kul med kommentarer, jag ska skriva så mycket jag bara hinner ;)

2009-12-03 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0