Lördag!

Ska bege oss in till staden nu. Köpa den sista julklappen...tror jag iaf! Och så kanske det blir en trevlig fika oxå, vem vet:)

Igår var vi hos Ronjas mormor och morfar. Fick en bunte persilja som jag tänkte göra gott smör av. Har redan gjort paprikasmör men lite variation skadar aldrig. En hel hög med juldukar oxå, bra till nästa år. Kanske jag hinner få fram någon till julafton om jag anstränger mig lite =P
Sen åkte vi hem och drack en flaska champagne som Mattis hade fått av en han hade gjort ett sånt där lysjobb hos. Gott var det iaf, Sov gott sen...haha...

Och så köpte vi ytterlampor igår med. ÄNTLIGEN! Nu ska de bara sättas upp oxå, och det behöver ju inte alls bli denna sidan nyår om jag känner min man rätt. Tror jag köper en liten ljuslykta och ställer utanför dörren istället:)


Här visar ungen hur stark hon är. Frågar men henne "Ronja, är du stark?" så spänner hon hela kroppen så mycket så hon till och med skakar. Hon ser dörolig ut! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, hon är ju så sööt! Och det ser så himla roligt ut när hon är stark :D

2009-12-13 @ 11:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0