Hoho solen?

Hoho solen, var är du?
Är det bara jag som undrar vart solen har tagit vägen? Idag är verkligen en sådan dag då det inte har blivit dag ännu. Konstigt nog känns det inte som morgon heller. Inte heller kväll eller natt. När det är sånt här väder är det liksom varken eller. Trist. Men man får inte hänga läpp för det!

Jag har varit ute i skogen och plockat lite fint. Tänkte det var dags att göra mig en dörrkrans. Tycker det är så skoj med sånt:) Tror faktiskt att jag har gjort en dörrkrans varje år sedan högstadiet. Vi hade någon pysseldag då och jag har gjort det lite till en tradition. En dörrkrans om året är bra för....? Ja, strunt samma. Jag tycker det är kul med pyssel iaf!

Japp, imorn bär det av till min kära kompis Louise. Alla julklappar ska inhandlas så att man slipper stressa med det sen. Kul ska det bli!

Här har vi oss, Louise, Louise och Mattisen. Detta var under en promenad i Söderåsens nationalpark. Trevligt hade vi. En annan bild som oxå togs där är denna:

Haha... jag skrattar varje gång jag ser denna bilden! :) 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hihi :) Ja, du ser onekligen en gnutta fånig ut med huvudet i trädet.

2009-12-08 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0