Stressigt värre

Ja, det är det nu. Stressigt. Till helgen är det tänkt att vi ska flytta in i huset för på måndag kommer dem och börjar renoverar i detta huset. Och det är ju så mycket som måste göras! Badrumsinredning, tvättstuga, köksluckor och sånt, vitvarorna kommer på torsdag...ja det är mycket nu! Snälla Cissi kom och byggde ihop ett badrumsskåp till oss idag, tack snälla! Verkligen gulligt av dig! Så en liten bit i taget så är vi snart i hamn :)

I lördags var vi på IKEA. Ronja fick stanna hos farmor och tur var det, annars hade vi inte kommit hem med allt. Vi handlade 134 varor. Puh! Det var lika mycket som det låter. Jag känner mer och mer ett hat för IKEA växa fram. Jag vet inte hur många gånger vi har varit där nu och jag är sååååå trött på det. Det värsta är väl att jag kommer bli så illa tvungen att åka dit minst en gång till innan huset är klart. Hoppas min hatkäsnla släpper nån gång, IKEA var ju rätt trevligt förr....

Om en stund ska jag in till jobbet och säga hej till den nye chefen. Känns som att jag inte riktigt hänger med i svängarna på jobbet längre. Så kan det va...


Kommentarer
Postat av: Josse

Härligt att ni ska flytta in snart...=) Då få vi ju snart komma och hälsa på! De längtar jag till.. Ta de lungt i stressen nu, Kramar!

2009-08-10 @ 14:21:04
URL: http://emigirl.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej! Det var så lite så, bara roligt. Bara säg till om ni behöver hjälp. kan jag så kommer jag. Kram

2009-08-10 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0