Här kommer ett gäng bilder

Ett gäng bilder från kvällen på mig, min underbara man och vår lovely beibis :)


Arg men söt ändå!

Inte arg, bara söt.

En flaska men vin...lite kvar, inte mycket men liiiiiiite.

Pappa och Ronja, de är så...hrm...gulliga så...

Lite citronvatten också.

Mina älsklingar.

En mycket trevlig kväll med mig familj. I övrigt har jag haft en bra fag med mamma på staden. Dock är de tstrul med tapeterna och Ronja har blivit getingstucken. Men, men.. efter regn kommer solsken och ovan har ni ju bildbevis på vår trevliga kväll. Det kommer bli fler sådana i vårt nya hus sen. Good-Night allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sunqist

Vilka helt UNDERBARA bilder du :D

2009-08-08 @ 15:20:13
Postat av: Mika

ajdå, inte roligt att hon som är så liten blev getingstucken, hur gick det med henne?

Kram

2009-08-08 @ 18:46:56
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaMika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0