FREDAGSMYYYYYS!

Igår var det fredagsmys, för min Sunqist var här hos mig och Ronja. Vi åt fisk på Vägga och sen hem så att Ronja fick äta gröt, vilket hon gjorde med hela sig! Det ä lugnt, bara å slänga in det lilla grötmonstret i duschen. Men ICKE!! There was no warmwater. Så jag fick värma vatten i vattenkokaren och fylla baljan med. Tur Sunqist tog hand om Ronjos så länge. Sen blev hon ren och fin :)

Pappa Mattis har sitt årliga LAN i stugan. Där sitter de ett helt gäng med grabbar och bara spelar tråkiga dataspel. Och så dricker de cola, äter bara lite skräpmat och tycker att bada i stenbrottet är desamma som en dusch=P å Ronjos och jag är all by oss selfs denna weekend. Någon som vill hitta på något?! ;)

Jag har varit dålig på det här med att ta bilder nu några dagar... Men jag kan ju ta å leta upp någon gammal bild istället. Det finns ju ganska många fina på Ronja.


Här tittar hon ut från sitt lilla krypin i vagnen. Ronja har lagt beslag på mammas sjal. Den används numera flitigt som solskydd och snuttefilt. Mamman hoppas på att hon kan hitta en ny fin sjal till sig själv någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0