Dagarna som gått

Som ni vet så har min käre man suttit i den lilla stugan och spelat dataspel i flera dagar och mitt bloggande har ju inte kommit i första hand precis. Men så kan det va ibland.

I söndags var jag, Ronja, Mormorn och morfarn, prinsessan Enyamba och Heddapadda (de både hunddjuren alltså) på loppisen i Ronneby Brunnspark. Jag säger då det, va mycket folk! Hade aldrig varit där och hade jag vetat detta så hade jag aldrig asat med de stackars vovvarna!

Sen fikade vi lite i parken. Det är verkligen fint där! Den lilla Tösen som sovit genom hela loppisen var nu vaken och ville fika hon med. Mango, mumma i magen det :)


Efter att Ronja har gått och lagt sig om kvällarna har jag suttit och pysslat med det som ska bli hennes fotoalbum. Jag bara älskar att pyssla!

Här har vi mitt allra första scrapbooking-blad. Jättenöjd faktiskt! Hoppas Ronja en dag kommer bli glad för det. Eftersom detta var så roligt så fick det under tisdagen bli en tur till Malmö, närmare bestämt Jägersro för att inhandla ännu mer pyssel i Panduros Outlet. Vilket ställe alltså! Det blev lite fler affärer och lite shopping, ska visa lite bilder på mina fynd senare.
Nu är det dags att åka till banken och låna mer pengar till det lilla huset på prärien. Tack och hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0